Blogger Layouts

Friday, May 20, 2011

review: filem kongsi byase je

yeh yeh
bruu pas blek nyh
smangat nyh nk review cket pasal filem KONGSI nyh


haaaaaaaaaaaaaaaaaa
byase je
tak de la gempak sgt pon
tp kutipan dlm 7 hari dah 7 juta kot
maybe sbb ade shaheizy sam syg kot..HAHA

1. cte nyh lawak je lbeyh tp jalan cite tak phm sgt kot
2. byak adegan tetibe la seyhh
3. da tu,watak watak kecik mcm setakat lalu lalang je
4. yg mase kejar kejar tuh,ade ke EVO POLIS tak leyh kejar kete sam tuh..??
5. knape sam pakai sssskirt?
6. pergghh, ending tak boleyh blah   mmg BATAL

tp tp tp
ade la yg best nye
tak la aku kondem 100 percen pon
klaka mmg klaka

lg lg part si sam @ tumulak tuh nk psg machine gun, tp tak reti..

tembak pon miss, FAIL..haha

part gangster yg azad pgg tu pon oke
klaka kot
potong jari sendiri la,kene cucuk pistol kat tuuut laa
not bad this guy

loghat dye mmg pekat kot

part drift tu pun smart gakk

selambe badak je mamat ni

tuu je lah haii
tk byk mende interesting pon nk cite dlm filem nyh
haaaa,wtk yana ngan putri mardiana tu kalau takde pon takpe,,AHAHA

naseb baek u ade baby.. <3  HAHA

kalau rase syg duit, tunggu je la cte nyh klua kat tb. u wont regret..hehe



2 comments:

♥ echot comeL ! said...

oit..cite ni gile best..ko kate ta best..haha.

Anonymous said...

Baby Sesangat la kan~ ^_^

hakhakhaka! peace yaws!!! Vm