Blogger Layouts

Wednesday, June 22, 2011

KINDER BUENO puteh LAGI sedap!

huahiuhuiahuihhuh
oke assalamualaikum
punye lah lame tak update
banyak sgt nak cecite smpy tak tercerite
hah amek!
atlast,aku rase nak cite pasal  KINDER BUENO
sbb td makan,tu yang smangat bagai nak ckp sal cekelat nyh
eventhough im not a chocolate lovers,but this KINDER BUENO make me wanna more n more


yum yum

yg rase fully chocolate ny was the first KB edition,
yumm enough tp aku  prefer yg latest punye,
bukan yg ade mainan cam DINGDANG ke TORA tuh
i mean the white chocolate version

<3

hah,sedappp
aku rase lagi puas makan then yg chocolate tu
aku rase laa
ade cam biskut2 tabur di atas topping coklat putih yg begitu enak menyelerakan
wahhh
bule la jd model KB
"sekejap,saye sedang berBUENO"
haahhaha

oke,dah cpat pegi belikan makwe/pakwe..
hoho

jangan lupe terbangkan roket aku  <3
k bai
huuu,tak sabar nak gi singapore esokk

3 comments:

۩PuteRi Pink۩ said...

untung la org 2 asyk berjln je..jln lpe la ek ole2 sume tmpt utk ak..hehe.

Bayar Online said...

sedap.....

Cik Nurul said...

uit adek....haha.. :) belikan kak nurul la satu kinder bueno putih ni..ta rasa ag nih...ngeee :)