Blogger Layouts

Friday, July 8, 2011

reaksi ustazah bahiyah pada lawak 'MANISNYA KURMA INI' by SEPAH

haha,this is fun peeps


selambe badak je team SEPAH tu ajuk rancangan SEMANIS KURMA pade asalnye jd MANISNYA KURMA INI
semat laa mule2
macam kiut je jepp ue pakai tudung,haha
yg tak bole blaa lg si shuib tu bole pky baju batik n spek bagai... truely SEBIJIK..haha
tapi tak semue org bole trime lawak SEPAH
diorang pulak tuh mmg best wat lawak lawak kemelayuan nii kan..haha
ye la,rambut same itam, tp hati laen laen ape kan? *eh,tp skarang rambut da blonde,perang bagai..*
tak kesah la,tp honest on me
takde masalah pun,its just for fun,on funny section only
kdg kdg kite kene jd flexible dlm idup an ..*tetibe*

nah,layan lawak dulu

then,this is ustazah comment


apapepon,past is past
and at least SEPAH reminds us for SEMANIS KURMA an,an?
sepah gak juare..yaiiyhh



till then
tlg tlg terbangkan rocket nii
daaa

5 comments:

alif haris said...

seb bek ustzh tak saman .. haha ^^

fiq. said...

sayang ust bahiyah n sepah.

bumbleB said...

suke sepah! hihih

fazrenaaliani said...

alif: ustazah sporting habes :)
fiq: gud gud :)
BB: suke jugakk ..hihi

kang ocol said...

link sudah saya pasang