Blogger Layouts

Wednesday, July 20, 2011

setiap yg mulaa,mesti berakhir.. ALFATIHAH

assalamualaikum

bru je sekejap td aku dpt mcj yg junior aku mase kat skola dulu dah meninggal dunia
jelas, tuhan lebih sayangkan diaa
dah tertulis takdir untuk nya
rse mcm baruu je kena kacau dulu dengan dia,
tp skarang,dah takde dan tak kan ade dah
innalillah
semoga ditempatkan di tempat org yg beriman
Farhah fakhira Azli

kita nyh ntah bilaa
semoga dpermudahkan

6 comments:

kurekure said...

Innalillah untuk arwah farhah

Azie Azman said...

Al-Fatihah.

princess~leeya said...

alfatihah.. meninggal sbb ape ye? bpe umo arwah..?

fazrenaaliani said...

p.leeya ~ accident n brain injury yet coma..bru je 16 tahun

Encik JI said...

alfatihah.

tiapkali dgr brita kmatian ini, sdkit sbnyk bg keinsafan kepada kita.

tp slalunya kejap je.

Queen F said...

Al-Fatihah.. tak kira muda tak kira tua, kalau Allah nak tarik nyawa tu tak sapa boleh halang..